۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 458598

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از پرواز جنگنده سوخو ۲۲ نیروی هوافضای سپاه در آسمان بندر عباس در مراسم رژه ۳۱ شهریور خبر داد.

پرواز سوخو 22 در بندرعباس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه برگزاری مراسم رژه 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همزمان مراسم رژه در تهران و بندر عباس اظهار داشت: در این مراسم برخی از سامانه‌ها و تجهیزات پیشرفته‌ی موشکی، راداری و پدافندی برای نخستین بار به نمایش درآمد.

وی تصریح کرد: سامانه موشکی زمین به زمین دوربرد نقطه زن و هدایت‌پذیر تا پایان مسیر "عماد"، سامانه موشکی سوخت جامد نقطه‌زن "ذوالفقار" با برد هفتصد و پنجاه کیلومتر برای نخستین بار امروز در رژه نیروهای مسلح از مقابل جایگاه عبور کردند.

وی ادامه داد: همچنین سامانه‌های پیشرفته بومی پدافند زمین به هوای نیروی هوافضای سپاه شامل سامانه پدافندی "سوم خرداد"، "رعد" و "طبس" نیز به همراه سامانه «صیاد 2» به نمایش گذاشته شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان از نمایش سامانه جنگ الکترونیک "صاعقه" برای اولین بار در تهران خبر داد و گفت: در جریان رژه نیروهای مسلح در بندرعباس امروز برای نخستین بار شاهد پرواز جنگنده‌های سوخو 22 نیروی هوافضای سپاه در آسمان بندرعباس بودیم که با اجرای تاکتیک های رزم هوایی، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.